[fedora-trans-el] Βίντεο εγκατάστασης Fedora 7

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun May 27 04:03:10 UTC 2007

Dimitris Kalamaras wrote:
> Καλησπέρα σε όλους,
>
> Στα παρακάτω link θα βρείτε 1 βίντεο (σε OGG & AVI) που έφτιαξα για μια
> απλή εγκατάσταση του Fedora 7 (από test 4) στο PC - σε κενό δίσκο.
>
> OGG-Vorbis (4MB, 640x480, 25 FPS)
> http://www.linuxformat.gr/dls/videos/fedora-install-tutorial .ogg
>
> AVI (40MB, 640 σαςx480, DivX MPEG-4, 25 FPS)
> http://www.linuxformat.gr/dls/videos/fedora-install-tutorial .avi
>
> Τα βίντεο δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, π.χ. δεν έχουν ήχο, και το AVI είναι
> προφανώς καλύτερης ποιοτητας από το OGG. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε
> όπως θέλετε.

Προσπάθησα να το ανεβάσω στη σελίδα "Λήψη και εγκατάσταση" του
fedoraproject.gr αλλά συνάντησα κάποια προβληματάκια με το CMS. Θα
προσπαθήσω ξανά σε μερικές ημέρες.

Ευχαριστούμε και για το OGG. Νομίζω ότι ίσως να παρα-συμπιέστηκε και η
ποιότητα είναι αρκετά χαμηλή, αλλά υποθέτω ότι μπορούμε μέσω του AVI να
βγάλουμε και ένα καλό OGG.

Θένκς Δ. :-)

-δ