[fedora-trans-el] ελλειπείς δεσμοί

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Fri Nov 9 07:48:44 UTC 2007

Στις σημειώσεις κυκλοφορίας παρατήρησα ότι στη σελίδα (τουλάχιστον ...)

http://docs.fedoraproject.org/release-notes/f8/el/sn-OverView.html#sn-New-Features

υπάρχουν ελλειπείς δεσμοί. Πίστεψα αρχικά ότι είχα θαλασσώσει κάποια τμήματα, αλλά προς
έκπληξή μου στο po αρχείο φαίνονται σωστοί. O Paul W. Frields μου ανέφερε ότι σε 30 μέρες
θα υπάρξει κάποια ανανέωση στην έκδοση των σημειώσεων κυκλοφορίας, επομένως μπορούμε
να το διορθώσουμε. Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό; Το Makefile ίσως ;

Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C
Jabber ID: typedot at jabber.org