[fedora-trans-el] from f7 to f8

Christos trochalakis yatiohi at ideopolis.gr
Mon Nov 12 06:34:19 UTC 2007

On 11/12/07, Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com> wrote:

> Ρίξε μια ματιά στον Οδηγό εγκατάστασης [1] και τις Σημειώσεις
> κυκλοφορίας [2]. Γενικώς αφού έχεις το /home ξεχωριστά είσαι άνετος:
> εκκινείς από το μέσο εγκατάστασης κανονικά και θα σου δώσει επιλογή
> για αναβάθμιση του εγκατεστημένου συστήματος.

Νομίζω πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το upgrade μέσω του cd/dvd. Στην
γενική λίστα του φεντόρα παραπονιούνται πολλοί πως σταματάει στο 26%.
Οπότε ίσως είναι καλύτερα να το κάνεις μέσω yum.

Αν θες παρόλα αυτά fresh install με το παλιό home πρέπει να κάνεις
χοντρικά τα παρακάτω:

* Κάνεις στο f7 ένα 'id' στο τερματικό και γράφεις κάπου τα uid κ' gid.

* Ξεκινάς κανονικά την εγκατάσταση του F8, όταν πειράζεις το partition
scheme επέλεξε να κάνει mount στο /home το παρτίσιον που θες (πρόσεξε
μην το φορμάρεις!). Αργότερα όταν σε ρωτήσει αν θες να φτιάξεις χρήστη
επέλεξε όχι.

* Όταν μπεις κανονικά στο Fedora, κάνε login ως root και  φτιάξε έναν
νέο χρήστη με το ίδιο όνομα, ίδιο uid +gid με το F7και επέλεξε να μην
φτιάξει αυτόματα home folder. Μετά αν όλα έχουν πάει καλά μπορείς να
κάνεις login :)

Καλή τύχη!