[fedora-trans-el] COMMITED: Re: [team-gnome-gr] μετάφραση gnome-panel

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Sep 3 18:09:26 UTC 2007

On Mon, 2007-09-03 at 10:12 -0700, Dimitrios Typaldos wrote:
> Ανέλαβα τη μετάφραση τεσσάρων (πολύ μικρών) εγγράφων για τον πίνακα  εφαρμογών.
> Επισυνάπτω τα μεταφρασμένα αρχεία τους.
> Μέσα στα αρχεία υπάρχει αναφορά για δύο μόνο εικόνες, τις οποίες δεν κατάφερα να βρω
> στο αποθετήριο. Μπορεί κάποιος να δει αν χρειάζονται 'μετάφραση' και να μου υποδείξει τη θέση;
> figures/clock_applet.png (clock.po)
> figures/fish_applet.png (fish.po)
>
> Υπάρχουν και άλλες εικόνες στη σχετική θέση του
> http://svn.gnome.org/viewcvs/gnome-panel/trunk/applets/
> αλλά δε ξέρω αν σχετίζονται με τα συγκεκριμένα έγγραφα, καθώς δεν αναφέρονται στα
> [...]

Πρόσθεσα τις μεταφράσεις.
Έκανα δύο αλλαγές στα αρχεία,
1. Αφαίρεσα τα πολλαπλά σχόλια στην κεφαλίδα, που προήλθαν από τη χρήση
της μεταφραστικής μνήμης μέσω gettext.
2. Άλλαξα το translator-credits κατά το

 msgid "translator-credits"
 msgstr ""
-"μνεία μεταφραστών "
-"Ελληνική Μεταφραστική Ομάδα GNOME\n"
-"Δημήτριος Τυπάλδος <dtfedora at yahoo.com>"
+"Ελληνική μεταφραστική ομάδα GNOME\n"
+" Δημήτριος Τυπάλδος <dtfedora at yahoo.com>\n"
+"\n"
+"Για περισσότερα δείτε http://www.gnome.gr/"

Πηγή:
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/Translation/Upstream/Gnome

Η αναφορά στα αρχεία των εικόνων βρίσκεται στο πρωτογενές αρχείο .xml.
Για παράδειγμα, για το clock είναι στο
http://svn.gnome.org/viewcvs/gnome-panel/trunk/help/clock/C/clock.xml?view=log
Η εικόνα που χρειαζόμαστε είναι
http://svn.gnome.org/viewcvs/gnome-panel/trunk/help/clock/C/figures/clock_applet.png
(Για τη λήψη της εικόνας αυτής, εκτελούμε:
svn co svn://svn.gnome.org/svn/gnome-panel/trunk/help/clock/C/figures/ )

Για το "fish" είναι ένα σκίτσο ενός ψαριού οπότε δεν χρειάζεται
"μετάφραση". (Χρήση ντόπιου ψαριού;-)

Σίμος