[fedora-trans-el] Re: [Fwd: Re: Τοπικοποίηση σε εικόνες τεκμηρίωσης (απαιτεί γνώσεις GIMP)]

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Sep 3 18:57:52 UTC 2007

Διαπίστωσα ότι ο Δημήτρης έστειλε ήδη τη μετάφραση των όρων που ζήτησε ο
Πάνος (οκ, ο Δημήτρης έστειλε γράμμα που με ενημέρωσε να δω ξανά την
αλληλογραφία). Νίκο, Κώστα, αν έχετε σχόλια, παρακαλώ κάντε τα. Τέτοιοι
όροι είναι για να μένουν για πολλά χρόνια.

Ακόμα, υπάρχει η προτίμηση να περάσουμε τις συζητήσεις αυτές για το
GNOME στη λίστα team at lists.gnome.gr, οπότε παρακαλώ γραφτείτε στη λίστα,
πάνε μόνο στη λίστα αυτή.

Η πρώτη επιλογή είναι αυτή που προτείνεται, οπότε κάντε σχόλια αν θέλετε
να αλλάξει η σειρά.

Menubar             -------> Γραμμή μενού (μπάρα μενού)
Toolbar             -------> Εργαλειοθήκη (γραμμή εργαλείων)
Location bar        -------> Γραμμή τοποθεσίας (γραμμή θέσης)