[fedora-trans-el] F8

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun Sep 23 19:05:09 UTC 2007

Στις 23-09-2007, ημέρα Κυρ, και ώρα 17:10 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
> a)έκανα ένα μίνι review στο installation guide.
> b) εκανα ανανέωση μετάφρασης system-config-network. Eδώ έχουμε
> αξιόπιστα στατιστικά από το http://translate.fedoraproject.org/ ;
> Ρωτάω γιατί τοπικά έχω: 731 translated messages, 2 fuzzy translations
> ενώ το site δείχνει διαφορετικά νούμερα (711/4/0).

Στο site τα δείχνει msgmerged. Οπότε αν κάνεις msgmerge με το pot πρέπει
να βγάλει τα ίδια.

Εγώ κάνω κάτι του στυλ:

        mv el.po el.previous.po && msgmerge el.previous.po *pot > el.po
        \ &&  kbabel --project=~/fedora.kbabel.profile el.po

        msgfmt --statistics -c el.po
        cvs commit -m 'Updated Greek translation' el.po

> Επίσης στο system-config-printer (και άλλα ισως) που έχει μεταφερθεί
> πως γίνεται commit;

Από το καμάρι μας, το transifex :)

  http://publictest5.fedora.redhat.com/submit/

(θα προσπαθήσω να φτιάξω το -printer να δέχεται submissions σήμερα,
υπάρχει ένα θέμα με SVN modules με branches)

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)