[fedora-trans-el] νέος χρήστης

Thalia Papoutsaki saliyath at gmail.com
Sun Apr 5 12:51:33 UTC 2009

Γεια σε όλους,

ονομάζομαι Θάλεια Παπουτσάκη και τους τελευταιους μηνες ήρθα σε επαφή και
άρχισα να ασχολούμαι με τον κοσμο της Fedora.
Ενδιαφέρομαι σε πρώτη φάση να ασχοληθώ με τις μεταφράσεις. Ξεκίνησα ήδη από
τις 04/04/09 και μετά από παρότρυνση του Πιέρρου Παπαδεα και ασχολήθηκα με
την ολοκλήρωση του πακέτου Docs :: About
Fedora<https://translate.fedoraproject.org/tx/projects/docs-about-fedora/>
.
Θα ήθελα πολύ άμεσα χρονικά να συνεχίσω επίσημα πια τη μεταφραστική
διαδικασία, οπότε ανυπομονώ για την αποδοχή μου από την κοινότητα.

Παράλληλα θα ήθελα και να προσφέρω την εμπειρία μου οσον αφορά στη
διαδικασία εισαγωγής ενός νέου χρήστη καθώς από την προσωπική μου εμπειρία
διαπίστωσα πολλές δυσκολίες τυπικού χαρακτήρα που πιθανότατα να αποθάρρυναν
κάποιον να ολοκληρώσει την εγγρφή. Κάποιες προτάσεις διευκόλυνσης της
διαδικασίας θα μπορούσα πολύ εύκολα να προτείνω, όπως επίσης και να αναλάβω
τμήμα της δουλειάς αυτής. Πραγματικά πιστεύω πως με λίγες και πρακτικές
αλλαγές η διαδικασία μπορεί και πρέπει να γίνει πιο κατανοητή και εύκολα
προσπελάσιμη, ώστε να γίνει εφικτή η αύξηση του αριθμού των χρηστών.

Αυτά προς το παρόν. Ελπίζω η επιθυμία μου να γίνει αποδεκτή ώστε να μπορούμε
να τα λέμε και στο μέλλον και φυσικά να πάμε ένα βήμα πιο μπροστά το δύσκολο
έργο που έχουμε αναλάβει.

Ευχαριστώ.