Re: [fedora-trans-el] νέος χρήστης

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun Apr 5 23:50:52 UTC 2009

2009/4/5 Thalia Papoutsaki <saliyath at gmail.com>:
> Γεια σε όλους,
>
> ονομάζομαι Θάλεια Παπουτσάκη και τους τελευταιους μηνες ήρθα σε επαφή και
> άρχισα να ασχολούμαι με τον κοσμο της Fedora.
> Ενδιαφέρομαι σε πρώτη φάση να ασχοληθώ με τις μεταφράσεις. Ξεκίνησα ήδη από
> τις 04/04/09 και μετά από παρότρυνση του Πιέρρου Παπαδεα και ασχολήθηκα με
> την ολοκλήρωση του πακέτου Docs :: About Fedora.

Γεια χαρά Θάλεια!

Καλώς ήρθες! Δεν υπάρχει κάτι πιο ευχάριστο από ένα mail σαν το δικό
σου. Great job.

> Θα ήθελα πολύ άμεσα χρονικά να συνεχίσω επίσημα πια τη μεταφραστική
> διαδικασία, οπότε ανυπομονώ για την αποδοχή μου από την κοινότητα.

Welcome on board. Σε έχω κάνει sponsor στο cvsl10n group.

Από ότι κατάλαβα ο Πιέρρος έχει ήδη κάνει κάποια reviews και commits
της δουλειάς σου, ωραία ωραία!

Όταν νιώσεις έτοιμη, μπορείς να κάνεις η ίδια το commit και να
στείλεις ένα link στο diff για να προτείνουμε βελτιώσεις, αν υπάρχουν.
Feel free to communicate as much as you want.

> Παράλληλα θα ήθελα και να προσφέρω την εμπειρία μου οσον αφορά στη
> διαδικασία εισαγωγής ενός νέου χρήστη καθώς από την προσωπική μου εμπειρία
> διαπίστωσα πολλές δυσκολίες τυπικού χαρακτήρα που πιθανότατα να αποθάρρυναν
> κάποιον να ολοκληρώσει την εγγρφή. Κάποιες προτάσεις διευκόλυνσης της
> διαδικασίας θα μπορούσα πολύ εύκολα να προτείνω, όπως επίσης και να αναλάβω
> τμήμα της δουλειάς αυτής. Πραγματικά πιστεύω πως με λίγες και πρακτικές
> αλλαγές η διαδικασία μπορεί και πρέπει να γίνει πιο κατανοητή και εύκολα
> προσπελάσιμη, ώστε να γίνει εφικτή η αύξηση του αριθμού των χρηστών.

Ακούγεται πολύ καλή ιδέα!

Ο οδηγός υπάρχει εδώ:

  https://fedorahosted.org/translation-quick-start-guide/

Η υπεύθυνη είναι η Noriko Muzimoto <noriko (at) redhat.com>, η οποία
είναι πολύ φιλική και ανοιχτή σε προτάσεις. Ο οδηγός είναι σε Docbook
XML, και σίγουρα χρειάζεται α) ενημέρωση για το νέο Transifex και β)
κάποια αγάπη για να παροτρύνει νέους μεταφραστές να μπουν στο έργο,
όπως λες κι εσύ. Πχ. μερικά screenshots θα ήταν ό,τι πρέπει!

Feel free να προτείνεις συγκεκριμένες αλλαγές ή να στείλεις στη Noriko
κι εμένα τις προτάσεις ή και έτοιμα patches. =)

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)