[fedora-trans-el] docs-user-guide f11 + μεταφραστική μνήμη

Dim Typ dimtyp at gmail.com
Sun Nov 1 09:39:01 UTC 2009

Γεια

επί την ευκαιρία και γω έχω ξεκινήσει τη μετάφραση του docs-user-guide f11
(26%) (f12 είναι φυσικά σε προτεραιότητα), αλλά μέχρι να επανέλθει η
διαθεσιμότητα στα f12 αρχεία πρέπει να έχω κάτι να απασχολούμαι :-)

Μιας και μιλήσαμε για  μεταφραστικές μνήμες δεν ξέρω αν έχει ποτέ συζητηθεί
να υπάρξει κάποια μεταφραστική μνήμη ονλάιν παράλληλα με κάθε έργο. Για κάθε
μεταφραστή απαιτείται  πάντα αυτή η δημιουργία και η διαδικασία είναι πάντα
η ίδια στα πλαίσια του εκάστοτε έργου. Εμένα θα μου φαίνονταν λογικό να
διατίθεται παράλληλα με τα po αρχεία και μία μνήμη (ενδεχομένως ανανεώσιμη
ανά βδομάδα ή μήνα ή τρίμηνο)

Έχει συζητηθεί ποτέ μία τέτοια πρόταση;

Ευχαριστώ

_Δτ