[fedora-trans-el] docs-user-guide f11 + μεταφραστική μνήμη

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun Nov 1 10:57:19 UTC 2009

Στις 01-11-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 11:39 +0200, ο/η Dim Typ έγραψε:
> Γεια
>
> επί την ευκαιρία και γω έχω ξεκινήσει τη μετάφραση του docs-user-guide
> f11 (26%) (f12 είναι φυσικά σε προτεραιότητα), αλλά μέχρι να επανέλθει
> η διαθεσιμότητα στα f12 αρχεία πρέπει να έχω κάτι να απασχολούμαι :-)

Σας έχει κακομάθει ο Γλέζος με το transifex :p . Υπάρχει και το git για
να πάρεις το αρχείο
http://git.fedorahosted.org/git/?p=docs/user-guide.git;a=tree;h=refs/heads/f12-tx;hb=refs/heads/f12-tx

> Μιας και μιλήσαμε για  μεταφραστικές μνήμες δεν ξέρω αν έχει ποτέ
> συζητηθεί να υπάρξει κάποια μεταφραστική μνήμη ονλάιν παράλληλα με
> κάθε έργο. Για κάθε μεταφραστή απαιτείται  πάντα αυτή η δημιουργία και
> η διαδικασία είναι πάντα η ίδια στα πλαίσια του εκάστοτε έργου. Εμένα
> θα μου φαίνονταν λογικό να διατίθεται παράλληλα με τα po αρχεία και
> μία μνήμη (ενδεχομένως ανανεώσιμη ανά βδομάδα ή μήνα ή τρίμηνο)

έχει συζητηθεί αλλά δεν είναι εύκολο να βρεθεί άκρη και ούτε κάποιος να
βρεί χρόνο να το κανει (Τουλάχιστον στα συγγενή gtk έργα είμαστε σχεδόν
τα ίδια άτομα και έτσι δεν υπάρχουν μεγάλες ασυνέπειες όρων).
Επιπρόσθετα η μεταφραστική μνήμη χρησιμοποιειται καλύτερα σε εντελώς
αμετάφραστα .po - τα οποια δεν είναι και τόσα πολλά πια

Κώστας