[Fedora-trans-fa] Re: Dorood

Mostafa Daneshvar mostafa.daneshvar at gmail.com
Tue Feb 17 21:34:20 UTC 2009

On Tue, 2009-02-17 at 22:13 +0330, Ehsan Golpayegani wrote:

 <با سلام خدمت شما

 <من خوشحال میشم به دنیای لینوکس خدمتی بکنم .

 <در کل در هر زمینه ای که باشه من در خدمت دنیای سرس باز هستم .

> 2009/2/17 Mostafa Daneshvar <mostafa.daneshvar at gmail.com>

 <        با درود

 <        بنده نام و آدرس ایمیل شما را در باگزیلای فدورا مشاهده کردم. ما
 <        جمعی از
 <        دوستان علاقه مند به ترجمه در حال کار بر روی ترجمه قسمت های
 <        مختلف فدورا
 <        هستند. امیداوریم شما را درکنار خود داشته باشیم.
 <        در حال حاضر ما از طریق لیست فارسی وبسایت انجمن و #fedora-ir در
 <        تماس
 <        هستم. به امید دیدار شما

>          Mostafa Daneshvar
>         http://mostafadaneshvar.com

بسیار عالی.
امیدوارم از طریق #fedora-ir  در freenode به و یا لیست فارسی این گفتگو را
ادامه دهیم. همچنین خوشحال خواهیم شد از تجارب شد در فدورا استفاده کنیم.
چنانچه وقت کافی دارید می توانیم جهت ترجمه فدورا تصمیم گیری های مقتضی را
انجام دهیم.
نمی دانم شما در لیست فارسی fedora-trans-fa at redhat.com حضور دارید یا نه
لذا بنده کپی این نامه را نیز جهت اطلاع و ادامه گفتگو به لیست ارسال می
کنم.
با تشکر
 Mostafa Daneshvar
http://mostafadaneshvar.com