[Fedora-trans-fa] انتخاب هماهنگ کننده تیم

Mostafa Daneshvar mostafa.daneshvar at gmail.com
Mon Mar 16 09:31:33 UTC 2009

+1
 <در کل عدم پشتیبانی کلی و  اصلی این قضیه رو شاید بد تر کرده!
 <یادمه اقای دانشور و یکی از دوستان درخواست پشتیبانی تیم رد هت رو برای
 <ایران کردند که متاسفانه به دلیل تحریمات و... این کار مشکل مواجه شد
 <من خودم کاره ای نیستم و به خودمم هم در جوار استادان اجازه هماهنگ کننده
 <نمیدم ولی افرادی دیگر حتما پیدا میشن
 <اگر خود اقای سعیدی و اقای دانشور کمی وقت بذارند شدنی هست
> Ahmad Razzaghi
> ahmadrazzaghi @ #fedora-ir

                                                           سپاس احمد جان
بنده متاسفانه آن قدر در فدورا برای خود مشغولیت های ساخته ام که از هماهنگ
تیم خود نیز باز مانده ام چه رسد به آنکه یک تیم جدید را راهبری کنم.چون
زبان فارسی می دانستم فقط ترجمه برخی از ماژول های از جمله وبسایت را انجام
دادم.
فقط بنده پیشنهاد می کنم به  شیوه دمکراتیک برای حفظ یا تغییر جریان موجود
رای گیری کنیم.در این رای گیری بنده فقط یک رای دهنده خواهم بود

                         فدورا همیشه پیشرو است

 Mostafa Daneshvar
Fedora Ambassador, Iran
https://fedoraproject.org/wiki/Mostafadaneshvar