[Fedora-trans-fa] انتفال هماهنگی تیم[changing Coordinator]

Mostafa Daneshvar lashar at fedoraproject.org
Sun Mar 29 20:27:50 UTC 2009

با درود به همکاران گرامی

در جلسه ی تیم ترجمه فدورا که در چهارشنبه برگذار شد بعد از گفتگو درباره
مباحثی که در دستور جلسه مقرر شده بود بنده به عنوان یکی از شرکت کننده ها
و همچنین یکی از هماهنگ کننده های تیم های ترجمه مسایل مربوط به تیم فارسی
را در آنجا مطرح کردم. متن جلسه و خلاصه مباحث در آرشیو لیست تیم ترجمه
موجود می باشد. در آن جلسه از طرف کمیته راهبری تیم ترجمه و مدیر آن به
بنده گفته شد که با تیم هماهنگ کننده تیم فارسی تماس برقرار کنم. در آن
جلسه بنده تحت بررسی بودن این مقوله را در لیست فارسی مطرح نمودم.

با توجه به اینکه جناب مجدزاده نیز آمادگی خود را برای جابه جایی مسئولیت
اعلام کرده اند و در آخرین تماس ینده بر تصمیم خودشان تاکید کردند لذا برای
ادامه کار باید:

1. جناب مجدزاده: ایمیلی به لیست تیم ترجمه بنویسید و در آن از تصمیم خود
برای انصراف از سمت هماهنگی تیم فارسی بگوید. در آن ایمیل لطفا با توجه با
بحث صورت گرفته و اجماع حاصل بر روی بودن آقای سعیدی از وی به عنوان جانشبن
خود نام ببرید.

2. در یک باگ که ایجاد خواهیم نمود مشخصات آقای سعیدی و تغییرات لازم برای
صفحه تیم فارسی را خواهیم افزود.

3. جناب سعیدی لطفا با بنده درباره این باگ و نوشتن آن و سایر موارد با
بنده تماس بگیرد.

4. بعد از آنکه این مسئولیت جابه جا شد لطفا برای اقدامات بعدی نظر ارتقا
حساب کاربری شما از سطح کاربر به حامی نیز با من یا هر کدام از اعضای تیم
ترجمه فدورا تماس بگیرد تا شما را راهنمایی کنیم.

در پایان از آقای مجدزاده برای بودن در این مسئولیت در این فرصت تشکر می
کنم. از همه دوستان و همراهان تیم فارسی برای مشارکت در این مباحث و ترجمه
فدورا قدردانی می کنم. برای آقای سعیدی نیز آرزوی موفقیت می کنم

 Mostafa Daneshvar
Fedora Ambassador Iran
https://fedoraproject.org/wiki/Mostafadaneshvar
http://mostafadaneshvar.com