Где слати преводе?

Igor Miletic grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca
Sat Aug 18 02:37:00 UTC 2007

У суб, 18. 08 2007. у 00:16 +0100, Miloš Komarčević пише:

> Mada i ja mislim da je statistika tamo malo čudna - čini mi se da se
> osvežava samo jednom dnevno, i pored toga vuče sama svoje POT-ove iz
> izvornog koda, a ne POT-ove koji su učekirani...

Прилично сам збуњен где са овим новим системом. Више не знам где шта
постављам и коме пријављујем грешке. Колико сам ја разумео, трасифекс би
требао то да поправи, али га још нема.

Када смо већ код превода, мислиш ли да је време да поставимо позив за
помоћ у преводу на федорину (ФСН) страницу? Већ имамо око 30 пријављених
корисника, а бар петорица редовно посећују страницу.

Можда добијемо још помоћи.

Поздрав,
Игор