Re: Где Ñ Ð»Ð°Ñ‚Ð¸ преводе?

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Thu Aug 30 20:00:58 UTC 2007

Zdravo Vladimire,

On 8/30/07, S V <pretorijanac07 at yahoo.com> wrote:
> Evo gotovog prevoda.
> Ako postoji nešto što ne odgovara samo neka mi neko napiše, pa ću ja
> ispraviti.

Hvala na prevodu - pokušaću da ga pregledam preko vikenda, ali ovo
sada odmah ulazi u CVS da ga ne bi izgubili ;)

> PS: Nabavio sam Fedoru 7 i jedan cd sa multimedijalnim softverom, vrlo
> ograničeno. Zna li neko ima li negde da se nabavi neki dvd sa nekim velikim
> repoom sa neta. Imam trenutno samo dialup vezu, i nema šanse da instaliram
> sa neta. A baš bih da pređem na sedmicu.
> Pozdrav!

Što se F7 na diskovima tiče, znam za samo jedan komplet cele Fedora
riznice (ono što se dobilo spajanjem Core i Extras):

http://www.pctech101.com/fedora7_cd_set.php

Možda bi mogao neko da napravi i sličan CD ili DVD komplet kod nas
pomoću Revisor-a pa da ga razmenjujemo kroz fedora.fsn.org.yu
(predložiću i na forumu)?

Pozdrav,
Miloš