sys-conf-rootpassword

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Mon May 7 15:00:14 UTC 2007

On 5/7/07, Igor Miletic <grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca> wrote:

> То је нова алатка која служи за исправљање грешака SElinux-а. Мислио сам
> да ти знаш нешто више о њој. Питаћу на листи касније.

Ja taj rpm paket ni modul i dalje nigde ne vidim... Za SELinux imamo
prevedne policycoreutils i setroubleshoot, ne znam šta bi još
trebalo...

> Ух, баш има подоста да се преведе. Да ли и за ово имамо 3 дана?

Mislim da je samo relnotes i prateći moduli za 10. maj, ovo je
verovatno duže, znaš da se install-guide obično pojavljuje par nedelja
posle izdanja...

Pozdrav,
Miloš