J/&$%#$" Pootle

Igor Miletić grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca
Thu May 31 01:11:07 UTC 2007

Igore,

Pootle je krenuo da pravi sranja.

Poku?ao sam da napravim par izmena, samo da bih posle video da su neki
od izmenjenih nizova poptuno iseckani na neki ?udan na?in...

Vrati verziju sa CVS-a, a i nju treba dobro proveriti (evo ve? sam
video di i ona ima par sli?nih problema), za ?ta na?alost nemam vi?e
vremena.

Разумем тво?е расположе?е. Ве? сам неколико пута морао исправ?ати по датотеке због истих проблема. Мислио сам да ?а правим неке глупости током прево?е?а, сада видим да и теби исто ради.

Gre?ke koje primetim ?u ispravljati direktno kroz CVS, a Pootle
na?alost treba da povu?emo iz upotrebe dok ne naprave kr?teni softver
koji ne gubi podatke.

Важи, изашао ?е нови Путл недавно (прва званична верзи?а 1.0 - напокон), али сам и ?а у лошем ста?у са временом, нисам сигуран када ?у то инсталирати. Можда да инсталирамо то на овом новом серверу касни?е? Превод ?е углавном готов, можда ?е време да пензионишемо Путл? Бар до да??ег.

Само, немо? заборавити да често ша?еш исправке на ЦВС, да не буде сукоба изме?у верзи?а.

P.S. Znam da sam dosadan i da radi? lavovski deo posla (?to se ceni
:), ali imam jo? par zamerki koje su bitne ako nam je stalo do
kvaliteta dokumentacije:

Не, ниси досадан. Све су то конструктивне критике. Зад?их месец и више сам презаузет па сам радио превод у полу сну. Отуда доста грешака. У сваком случа?у хвала за исправке. То су лоше навике ко?е би требао исправити и у говору. Надам се да те мо?и преводи нису превише изнервирали :)

Поздрав,
Игор