relnotes skoro gotov

Igor Miletic igor.miletic at rogers.com
Mon Oct 22 04:05:12 UTC 2007

У нед, 21. 10 2007. у 19:44 +0100, Miloš Komarčević пише:
> "spin" - je l' i dalje nemamo bolje od "izdanja"?

Мислим да је довољно јасно

> "acclaimed" - stavio sam "hvaljen", "čuven" i "poznat" mi nekako
> promaši poentu, možda može i "cenjen"?
Остави хваљен ако се нико не буни.

> "Online Desktop" - ostavio sam uz prevod jer mi se čini da se radi o
> nazivu proizvoda/koncepta koji RH/Fedora guraju pre nego o nekom
> uopštenom terminu?

Термин Online Desktop долази из Гнома и требао би се превести (Федора је
прва која то гура) (http://live.gnome.org/OnlineDesktop). Не означава
производ већ концепт. Али мислим да је сада и сувише касно да дођемо до
задовољавајућег превода. Да оставимо овако за сада, размишљаћемо о
одговарајућем преводу када постане популарнији?

Поздрав,
Игор