im-chooser postavljen (bilo: Nastavak rada)

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Fri Apr 4 21:09:47 UTC 2008

Nikola,

Evo postavio sam poslednju verziju za im-chooser, uz priložene razlike.

Smatramo da "X" ne može ostati u ćiriličnom prevodu jer nije
jednoznačno, može se pročitati i kao slovo "HA" ćirilicom (kontekst
nije dovoljan za nove korisnike koji nisu upoznati sa X-om). U redu je
kada je deo veće latinične složenice, kao što je npr. XWindows gde
nema zabune. Pri prebacivanju na latinicu naravno vraćamo u X
koristeći sed izraze "s/I[Kk][Ss]\([AaOoUu]\)/X-\1/g" i
"s/I[Kk][Ss]/X/g".

Ovo sam primetio u dosta vaših modula, te bi bilo dobro da razrešimo situaciju.

Pozdrav,
Miloš