Re: Pomoć?

Bogdan Gavrilovic bogdan.gavrilovic at gmail.com
Sun Dec 21 00:51:37 UTC 2008

Хвала на доброшлици!
Као што се да приметити, успео сам да наместим ћирилицу... и није било
толико тешко.
Извињавам се што ми је требало оволико да одговорим, пошто, право да кажем
сам био заузет а и доста сам времена потрошио на учење што Федоре што
Линукса.
Имам једно кратко питање, шта је тачно моје задужење, односно шта бих могао
да радим у вези локализације Федоре на српски језик?

Хвала и свако добро!

--
Pozdrav i sve najbolje!