gdm brka srpske lokalitete?

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Mon Dec 8 21:23:16 UTC 2008

Pozdrav svima,

Čudi me da niko do sada nije primetio da gdm baš i ne barata sasvim
ispravno sa srpskim lokalitetima u F10, a pretpostavljam da i ostali
distroi imaju sličan problem?

Npr., sledeća tabela pokazuje moguće izbore i postavljene lokalitete:

српски (Србија) -> sr_RS.UTF-8 at latin (treba valjda srpski (Srbija)
latinicom u spisku)
српски (Србија) -> sr_RS.latin (wtf?!?!)
српски (Србија и Црна Гора) -> sr_ME.UTF-8 (treba da stoji српски
(Црна Гора) u spisku)

Primetićete da korisnici nemaju način da dođu do sr_RS.UTF-8!?

Ovo je pretpostavljam novo jer je gdm napustio svoju sopstvenu tabelu
lokaliteta tabelu i u novoj verziji pokušava u stvarnom vremenu da
izgradi spisak iz raznoraznih sistemskih datoteka. Neke greške su
možda i do naše zajedice (zastareli prevodi za iso-codes i potpuni
nedostatak sr at latin lokalizacije za iso-codes), ali gremlini kao
sr_RS.latin sigurno nisu...

Gorane, šta imaju Gnomovci da kažu na ovo? >:)

Da otvaram izveštaj u Gnomovoj Bubaždaji?