Serbian and Fedora

Igor Miletic igor.miletic at ieee.org
Sun Jul 13 20:34:41 UTC 2008

У нед, 13. 07 2008. у 11:57 +0100, Miloš Komarčević пише:
> Nismo se razumeli - problem postoji i bez instaliranog srpskog
> rečnika. FF3 jednostavno ne obeležava ćirilične (i neke latinične reči
> sa čćđšž) kao netačne kada je jezik postavljen na engleski, kao da ih
> preskače. Ne sećam se kako se ponašao FF2.
>
> Dakle, ne mora još uvek da znači da je kodiranje problem (npr.
> britanski rečnik je u ISO8859-1 i radi na unikod stranicama kao što je
> ovaj Gmail).

У том случају не бих знао шта је проблем. Можда Филип зна више?

> Takođe sam primetio da je tvoj rečnik za FF mnogo veći od izvornog
> Goranovog za MySpell jer uključuje varijante koje počinju velikim
> slovom (da li je to stvarno neophodno?), kao i dodatne padežnih
> oblike, te bi bilo dobro da se nekako objedine.

Не, није тако нешто неопходно. Постоји начин да се падежни облици
обједине, али треба неко да напише скриптицу која ће повадити све
именице које нису номинатив из речника, као и додати правила у афф
датотеку. Пошто нисам стручњак у тој области, рекао бих да је то бар
једна радна седмица посла за мене, коју нећу имати у догледно време.

Разлог што сам ја удубплао све је време. Тако ми је било најлакше и
најбрже у том моменту.

Поздрав,
Игор