OOo lokalizacija u Fedori

S V pretorijanac07 at yahoo.com
Mon Jun 30 08:20:51 UTC 2008

Pozdrav svima!

Pošto vidim da je izašla neka domaća distribucija, čini mi se da bih mogao da pomognem malo ubacivši neki svoj program. Kad sam počinjao sa programiranjem u Javi napisao sam pogramčić koji prevodi između latiničnog i ćiriličnog pisma. Verovatno postoje i drugi koji rade to, ali ovaj je baš jednostavan za korišćenje. Ako znate možda ko održava tu distribuciju i ako su zainteresovani poslaću im.

Miloš Komarčević <kmilos at gmail.com> wrote: 2008/6/21 Goran Rakic :
> Lokalizacija za 2.4.1 uzvodno se nikada nece pojaviti, a sada moze da se
> pusti kao nadogradnja za korisnike Fedore 9.

Ovo je mislim jako loša situacija za distributere, da li može da se
potegne to pitanje sa OOo razvojnim timom? ÄŒini mi se suludo da ne
uključuju ažuriranu lokalizaciju u .x verzije?!?!

Prebaciću prijavljene zahteve u Bugzilli na OOo i Caolana, ali pošto
to u Fedori podrazumeva ponovnu izgradnju colukpnog OOo paketa radi
izmene verzije RPM paketa (svaki put kada se nešto promeni u
izgradnji, ceo SRPM mora dobiti novu verziju, npr. sledeća bi bila ),
a ne samo lang-sr dela, što povlači ažuriranje više stotina megabajta
za sve Fedora i OOo korisnike, čini mis e da ćemo se načekati dok se
ne nakupe i neke važnije zakrpe.

Pozdrav,
Miloš