Projekat lokalizacije Fedora 8

Nikola Pajtic npajtic at ic.fon.bg.ac.yu
Mon Mar 31 11:44:10 UTC 2008

> Овде ћете наћи све датотеке везане за Федору:
http://translate.fedoraproject.org/languages/sr

Gledajuci spisak PO datoteka sa gornje adrese, skoro smo sve zavrsili.
Ostalo je nekih 100-tinak stringova, sto nece predstavljati problem. Ono
sto me zanima je spisak datoteka sa:
http://translate.fedoraproject.org/languages/sr/various

Mi smo ove datoteke vec uradili, s tim sto se DESC.po privodi kraju. Nije
mi samo jasno kako se onda nasi prevodi ne nalaze u bazi. Zanima me sta ce
biti sa ovim datotekama? Da li da ih ponovo prelazimo, pa da vam ih
naknadno dostavimo, ili se one nalaze kod vas, a samo nisu zavedene na
ovoj veb stranici?

> Можете их слати на листу овде, или, што би било боље, директно их слати
на сервер користећи transifex веб сучеље. Да би користили трансифекс,
прочитајте правила и упутства за придруживање FLP-у овде :
https://translate.fedoraproject.org/submit/translators/info

Nadam se da nece predstavljati problem da vam lokalizovane datoteke
dostavljamo putem ove liste. Usled brojnih obaveza, i nedostatka vremena,
mislimo da bi nam upoznavanje sa nacinom rada transifeksa predstavljalo
dodatni problem.

S obzirom da smo do sada radili na Fedori 8, da li da se zadrzimo na njoj
i posao lokalizacije dovedemo do 100% prevoda, ili je potrebno da vam se
pridruzimo na lokalizaciji Fedore 9? U tom slucaju, sta bi bilo sa ovim
preostalim, neprevedenim, stringovima?

Na kraju, hteo bih da vas pitam i za vremenski rok do kada bismo trebali
da vam dostavimo lokalizovane datoteke. Da li je to tih 7 dana, koje ste
pomenuli za Fedoru 9?

S postovanjem,
--
Nikola Pajtic