Projekat lokalizacije Fedora 8

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Mon Mar 31 21:54:14 UTC 2008

Pozdrav svima, naroičito novim saradnicima iz IC-a!

Izvinjavam se na nejavljanju, ali mi je pravi posao ipak prioritet u
poslednje vreme.

Što se prevoda tiče, Igor je čini mi se lepo objasnio pristup i
ciljeve za dolazeće F9 izdanje.

2008/3/31 Igor Miletic <grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca>:
>  > Gledajuci spisak PO datoteka sa gornje adrese, skoro smo sve zavrsili.
>  > Ostalo je nekih 100-tinak stringova, sto nece predstavljati problem. Ono
>  > sto me zanima je spisak datoteka sa:
>  > http://translate.fedoraproject.org/languages/sr/various
>  >
>  > Mi smo ove datoteke vec uradili, s tim sto se DESC.po privodi kraju. Nije
>  > mi samo jasno kako se onda nasi prevodi ne nalaze u bazi. Zanima me sta ce
>  > biti sa ovim datotekama? Da li da ih ponovo prelazimo, pa da vam ih
>  > naknadno dostavimo, ili se one nalaze kod vas, a samo nisu zavedene na
> [...]

Mislim da smo se dogovorili da ja pregledam i postavljam A-R module, a
Igor ostalo, znači desc je moja odgovornost (barem dok ne pozovem u
pomoć, stigao sam do I ;) Elem, što se desc-a tiče, imam par primedbi
koje šaljem u prilogu, pa bi bilo dobro da ih uvrstite u poslednju
verzije datoteke koju onda možemo postaviti.

Što se ostalih "various" modula tiče, nažalost većina još uvek nije
baš potpuno u Transifex sistemu za slanje ka uzvodnim VCS riznicama.
Spisak modula koje možemo slati kroz Transifex je na ovoj adresi:

https://translate.fedoraproject.org/submit/module/

Ostale možete slobodno slati direktno programerima odgovornim za
određeni modul putem e-pošte ili Bugzille, a možemo ih prvo i
pregledati zajedno preko liste pre toga ako želite. Možemo ih i mi
proslediti gde treba ako vam je tako lakše.

Hvala vam još jednom na urađenom do sada, prioritet nam je što više of
toga uđe u F9, kao i da vas približimo samom procesu prevođenja
tekućih verzija.

Pozdrav,
Miloš