[Fwd: Translation Deadline for Fedora 10 moved to 14/10]

Bojan Jovanovic bojov at fon.rs
Thu Oct 2 13:23:24 UTC 2008

Možemo da probamo uz vašu pomoć. :)
Mi smo se već bacili .

Kako smo izveli statistiku na dan 02.10. u samoj fedori 10 treba negde
oko 350 stringova. Ovo mi možemo da sredimo.
Za Various resources je malo drugačija situacija, negde oko 21000
stringova. Mi smo nalegli na specs.po modul, i odmakli jedno 50%. Ovi
ostali moduli nisu tako veliki. Ferenc je uzeo ako se ne varam Pulse
Preference.
Ako neko još želi i može da preuzme nešto neka se javi slobodno :)) .
Kako vidim u Schedule za 10-ku deadline je 21.10.  Uz jako angažovanje,
mislim da ćemo stići.