initscripts - shut down? i još po nešto

Bojan Jovanovic bojov at fon.rs
Sun Oct 19 22:33:35 UTC 2008

Da, mnogo prihvatljivije je podižem/spuštam. Bez obaranja sa stola :)

A sad rezime koji obećah:
- sve datoteke za f10 do 100%
- sve datoteke iz various-a, i to iz dela applications (*)
što je ukupno 25 datoteka koje su u prilogu poruci.
*kolega sa liste, Pravda, javio se i preuzeo na sebe da prevede
PulseAudio datoteke, kojih ima tri, što ukupno daje ~420 stringova

Za desc ćemo sutra uraditi retrospektivu onoga što je urađeno i poslati
ono što imamo. Ali on neće biti gotov za utorak.

Summary.po, druga datoteka pored desc.po datoteke iz modula specspo, će
verovatno biti završena u toku sutrašnjeg dana i poslata (problem koji
je postojao do bukvalno ovog momenta jeste da je na Fedora Translations
stranici, stajalo da datoteka ima 1179 nelokalizovanih stringova, ali
kada se prevuče i otvori nije uopšte bilo stringova za prevođenje, već
samo nešto više od 8000 prevedenih stringova; gde je bio problem, ne znamo)

Pozdrav
Bojan