Status F10 prevoda

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Tue Oct 21 00:30:28 UTC 2008

On Mon, Oct 20, 2008 at 11:34 PM, Igor Miletic <igor.miletic at gmail.com> wrote:

> System-config-audit је убачен. То је верзија коју је Бојан послао са мојим
> изменама. Послаћу касније диф датотеку.

Ja sam stigao da ubacim još i summary i desc (što je potrajalo, nije
mi baš najsjanija uzvodna veza izgleda), kao i audit-viewer.

Igore, je l' možeš da pogledaš još nešto od ovih raznih modula pošto
si u povolnijoj vremenskoj zoni? ;)

Ja sam radio nešto nešto na mlocate, libvirt, i yumexu pre par dana ba
bi valjalo stopiti nekako. Takođe imam neke lokalne izmene za yum pa
ću pokušati da ga ja završim ujutru.

Pozdrav,