Molba za otvaranje naloga

Bojan Jovanovic bojov at fon.bg.ac.yu
Fri Sep 5 12:09:26 UTC 2008

pravda pravda wrote:
> Postovani,
>
> Zelim da ucestvujem u prevodjenju Fedora 9.
> Nemam iskustva sa ovakvim vidom prevodjenja, jedino sto sam preveo do
> sada je bio C panel, admin panel i slicno za jednog stranog provajdera
> (sa obzirom da se bavim hostigom).
> Kao novoregistrovani Fedora ambasador u Srbiji sam na irc-u saznao da
> nije tesko i da bih mogao da doprinesem. U svakom slucaju bih pokusao.

Poštovanje,
Svaka pomoć je dobrodošla. Za Fedoru 9 ste malo zakasnili, ali ako imate
strpljenja i dobre volje, do kraja meseca bi trebalo da počne prevod za
Fedoru 10. Za to vreme možete da se upoznate sa poedit-om ili kbabel-om.
Ukoliko ste u Beogradu, sa životom, radom i delom, možete se smatrati
pozvanim da posetite ambasadu u Inovacionom Centru Fakulteta
Organizacionih nauka.

Pozdrav
--
dipl. ing. Bojan Jovanović