Software String Freeze 2009-3-10

Goran Rakic grakic at devbase.net
Fri Mar 20 23:55:59 UTC 2009

У пет, 20. 03 2009. у 21:00 +0000, Miloš Komarčević пише:

> Apsolutno se slažem, ima dosta „sporednih“ stvari u toj kategoriji razno.

> Gorane, je l' imamo zeleno svetlo da ovo dovršimo unutar Fedore?
> Naravno, sve ide uzvodno do Gnoma zahvaljujući Transifexu.

Naravno, mada je Danilo koordinator siguran sam da i on nema ništa
protiv. U izdanju 2.26 nismo uopšte dopunili prevod tako da je stepen
prevedenog pao na ispod 80% i svaka pomoć je dobrodošla.

Ako ne ode uzvodno automatski, ja ću ubaciti ručno na SVN.

pp,
Goran