Fedora es 2.6-os kernel

Sziasztok!

Feltettem a Fedora-t, nekem eddig tetszik. Mivel laptop-ra is
feltelepitettem, fontos lenne, hogy az acpi jobban legyen tamogatva,
mint az eredeti kernelben. A Fedora elott RH 9.0-at hasznaltam, s
forgattam ra egy 2.4.22-es kernel, acpi es swsuspd patch-el. De nem
igazan mukodott jol. Hol mukodott rendesen, hol nem. Magyarul nem ugy
viselkedett a laptop, mint WinXP alatt.

Olvasgattam, hogy a 2.6-os kernel mar nagyon jol tamogatja az acpi-s
hardware-ket. Gondoltam, hogy most a Fedora-val egyutt kiprobalom a
2.6-os kernelt. Mit kell feltelepiteni, hogy a 2.6-os kernelt el tudjam
majd inditani? Hogyan kell a 2.6-os kerneleket fordítani? Van arra
lehetoseg, hogy a jelenlegi kernel beallitasait atvegye?

Udv: Emeric